Често задавани въпроси (FAQ)

Как да поръчате продукти от Kala.bg?

За да поръчате от онлайн магазина на kala.bg е необходимо да изберете продукт и да го дабавите в кошницата. 

Препоръчително е да си направите регистрация или просто да използвате директно влизане с Google или Facebook профила Ви. Ако имате затруднения, позвънете на +359885265656 за директна комуникация или ни пишете посочените приложения за контакт като Viber, Telegram или Whatsapp. Ще приемем директно поръчката ви.

Магазинът ни ще ви попита за Име, Телефон, Адрес. Уверете се, че сте въвели коректен номер за връзка! Последната стъпка е доставка и потвърждение. Ще последва емейл от нас на вашата поща. Ще се свържем с вас по телефона за да валидираме поръчката. Всички следващи поръчки ще бъдат последвани само от емейл, без обаждане.

 

Другата опция е бърза поръчка след предоставен от вас телефонен номер и без формалностите на магазина. Ще видите менюто след стандартната опция за добавяне в количка.

Удобна и бърза поръчка с директно съобщение в чат приложения?

Да, можете да поръчате инстантно без да преминавате през стъпките в магазина. Когато сте на страницата на продукт, докоснете любимо приложение като Facebook, Instagram, Whatsapp, Viber, Telegram, Email или просто позвънете. Ще приемем поръчката ви веднага! 

Как ще доставим нашите продукти?

Поръчаните от вас продукти ще бъдат доставени с куриер. За момента работим с Еконт и Спиди. В бъдеще ще бъдат добавени още куриери.

С изпращането на потвърждение за поръчка, Вие се съгласявате да заплатите цената на избраните продукти и посочената стойност на транспортните разходи. Доставка на адрес: избира се в процеса на поръчка след попълване на точен адрес, имена, пощенски код, предпочитана дата на доставка и допълнителни инструкции.

Спешни въпроси?

Можете да получите отговор много бързо, ако използвате приложенията като Facebook, Instagram, Whatsapp, Viber, Telegram, Email или просто позвъните. Нашият магазин има и вграден Facebook Messanger за бърза връзка с нас. 

Цените?

Всички цени са в лева с включено ДДС. Цените на продуктите са показани без цената за доставка, за която можете да се информирате от следния линк: Доставка или да получите информация за нея в процеса на поръчка. 

Цена на доставка?

Ако получите пратката в офис на Еконт ще ви струва 6,50 лв., а в офис на Спиди 4.50 лв. В случай, че пратката трябва да пристигне на посочен от вас адрес с Еконт ще ви струва 8,50лв. и Спиди 5,80лв.

Наложен платеж?

При етап наложен платеж се заплаща на куриерската фирма при получаване на пратката. На куриерската фирма се заплаща както сумата на продукта/продуктите така и цената на доставката. При останалите форми на заплащане в магазина (оналайн плащане) не дължите нищо на куриера.

Опции за плащане?

Поръчките се заплащат по Ваш избор с един от методите, посочени в е-магазина на Kala.bg. При избор на метод за плащане, различен от наложен платеж, Вие давате съгласието си да заплатите цената на Вашата поръчка авансово на посочената от нас банкова сметка.

Предлагаме 3 начина за плащане:

1. Плащане при Доставка - получавате поръчката и плащате на куриера.
2. Плащане с Банков Превод - плащате в процеса на поръчката.
3. Плащане с NewPay (Вземи сега и плати по-късно) - случва се в процеса на поръчката.

Колко време за доставка?

Поръчки приети до 15.00 часа в работен ще получите на следващия ден. За много малки населени места е възможно доставката да се случи в рамките на 1-2 дни.
Поръчките приети в Петък до 15:00 часа можете да получите в събота.
Поръчките приети в Събота или в Неделя се смятат за приети в Понеделник, така че ще ги получите във Вторник.

Мога ли да проверя пратката?

Разбира се, първо ще можете да отворите пратката и да я видите, след което заплащате. При открити нередности или променен търговски вид можете да я откажете.

Кога няма да доставим вашата поръчка?

Ние гарантираме за качеството на нашите продукти и се стремим да служим на нашите клиенти на време и по най-добрия начин. В нашата практика и на много други конкуренти марки се срещат некоректни клиенти, който поръчват и на практика не взимат техните поръчки от офиси на куриери или при опити за доставка до адрес. Върнатата пратка е за сметка на търговеца и е реализирана загуба. Ако вашите имена, телефон или email адрес фигурират в база данни като тези на Спиди или Еконт, ние си запазваме правото да не изпратим поръчаните от вас продукти.

Нашият Въглероден отпечатък и опаковки

Ние се стремим да подържаме нисък въглероден отпечатък и за това нашите продукти са опаковани според възможните минимални изисквания на индустрията и стандартите на Европа. Нашите кутии например нямат фолио покритие и са напълно био разградими. Стремим се да използваме опростено опаковане, по-малко хартия, пластмаса и др. в нашите бурканчета, шишета и тубички.

Може ли ваучер да бъде изплатен в брой?

Ваучерите не могат да бъдат изплатени в брой. Те могат единствено да бъдат осребрявани онлайн в рамките на посочения времеви интервал.

Параметри за качество

Ние следваме разнообразни параметри, по които проверяваме качеството на нашата продуктова гама. Те са:

-Стабилност на продукта
-Токсичност
-Химичен анализ
-Формулация
-Пач тест и тест за свръхчувствителност
-Избор на правилните съставки
-Суровини от GMP и Еко-сертифицирани източници

Автентичност и гаранция за качество

Продуктите ни от раздел козметика са регистрирани е CPNP портала на европейската комисия и оценени от регистрирани фармацефти и оценители на козметика. Произведени са по системата Аюрведа и са 100 % Веган.

Нашите продукти са с голяма чистота, варираща с всеки продукт. Голя,а част от консерванти в продуктите са натурални. Дори изключително малката част на не намиращи се натурално в природата елементи имат натурални деривативи. Ние непрестанно подобряваме нащите формули и се страем да достигаме близо 100% чистота. 

Кала Нейчър е създадена с грижа за околната среда и жестове към планетата. Продуктите ни са 100% Биоразградими и Безопасни. Те са още дерматологично и клинично тествани, с WHO-GMP Добри производствени практики и ISO 9001:2015 сертификати.

Нашите натурални продукти не съдържат:
Парабени, Съставки от животински произход, Токсични съставки, Синтетичен цвят, Синтетични парфюми и аромати, Синтетични омекотители, Синтетични масла и мазнини, Синтетичен силикон, Петролатуми, Нитрозамини, Генетично модифицирани съставки, Забранени йонизиращи елементи, Сулфати и SLS (Натриев лаурил сулфат)

Какъв е произхода на нашите продукти?

Продуктите ни идват от Индия, Тайланд, Арабския свят и други страни от Азия. Разбира се предлагаме продукти и от България! Ние произвеждаме нашите козметични продукти по системата Аюрведа. Това означава, че ингридиентите в тях са с гаранитран растителен произход, от сетрифицирани еко източници и без ГМО!

Необходимо ли е да нанасяте слънцезащитни продукти на закрито?

Важно е да нанасяте слънцезащитни продукти дори когато сте на закрито. Въпреки че вътрешната среда осигурява известно ниво на защита от пряка слънчева светлина, вредните UV лъчи все още могат да проникнат през прозорците и да причинят увреждане на кожата. Освен това излагането на изкуствени източници на светлина като електронни устройства и някои електрически крушки също може да допринесе за преждевременно стареене и увреждане на кожата.

Избор на продукти според вашата кожа и кожно смущение.

Преди всичко е важно да знаете, че нашите продукти имат универсално приложение и разрешават много кожни проблеми. Например нашият Крем за сияйно лице се справя освен с акне и с други кожни смущения. Ние се стараем да предоставим едно функционално решение за много проблеми, без да объркваме потребителя със свръх избор. Магазина ни има и вграден Facebook Massanger за бърза връзка с нас. Използвайте също и Facebook, Instagram, Whatsapp, Viber, Telegram, Email или просто позвънете.

Трябва ли да ексфолирате кожата си всеки ден?

Не! Ексфолирането е съществена част от грижата за кожата, но може да доведе до сухота, раздразнение и увреждане на защитната бариера на кожата. Честотата на ексфолиране зависи от вашия тип кожа и чувствителност. За повечето хора ексфолирането 1-2 пъти седмично е достатъчно за премахване мъртвите кожни клетки и да насърчи здравословен тен и текстура.

Може ли приема на повече вода да подобри здравето на кожата?

Няма научни изследвания, които да показват пряка връзка между увеличаването на приема на вода и подобреното здраве на кожата. Пиенето на вода е полезно за цялостното ви здраве. Важно е да се консумират поне 8 чаши вода дневно, за да се подпомогне отделянето и освобождаването на токсините, вътрешната хидратация и правилното физиологично функциониране, което допълнително подобрява здравето на кожата.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас