Frequently asked questions F.A.Q.

Our Carbon Footprint and Packaging

We strive to maintain a low carbon footprint and we deliver our products foiled and packed with the bare minimum of plastic as possible - just to comply with industry requirements and standards in Europe. Our boxes, for example, have no foiling and that makes completely biodegradable. We use simpler packaging, less paper, plastic, etc. for our tubes, bottles and jars.

How to order online from Kala.bg?

To order from our online store, you need to choose a product and add it to the cart.
 
It is recommended that you register or simply use direct login with your Google or Facebook account. If you have difficulties, call +359885265656 for direct communication or write us in any of the applications such as Viber, Telegram or Whatsapp. We will accept your order directly.
 
Our store will ask for your Name, Phone and Address. Please, make sure you provide the correct phone number! The last step is delivery and confirmation. You will receive confirmation email from us. We will contact you by phone to validate your order. Any further orders will be followed only by email without any calls.
 
Other option is to quick order after you provide a phone number, without the formalities of the web store. You will see the menu right after the standard add to cart option.

Удобна и бърза поръчка с директно съобщение в чат приложения?

Да, можете да поръчате инстантно без да преминавате през стъпките в магазина. Когато сте на страницата на продукт, докоснете любимо приложение като Facebook, Instagram, Whatsapp, Viber, Telegram, Email или просто позвънете. Ще приемем поръчката ви веднага! 

Как ще доставим нашите продукти?

Поръчаните от вас продукти ще бъдат доставени с куриер. За момента работим с Еконт и Спиди. В бъдеще ще бъдат добавени още куриери.

С изпращането на потвърждение за поръчка, Вие се съгласявате да заплатите цената на избраните продукти и посочената стойност на транспортните разходи. Доставка на адрес: избира се в процеса на поръчка след попълване на точен адрес, имена, пощенски код, предпочитана дата на доставка и допълнителни инструкции.

Спешни въпроси?

Можете да получите отговор много бързо, ако използвате приложенията като Facebook, Instagram, Whatsapp, Viber, Telegram, Email или просто позвъните. Нашият магазин има и вграден Facebook Messanger за бърза връзка с нас. 

Цените?

Всички цени са в лева с включено ДДС. Цените на продуктите са показани без цената за доставка, за която можете да се информирате от следния линк: Доставка или да получите информация за нея в процеса на поръчка. 

Цена на доставка?

Ако получите пратката в офис на Еконт ще ви струва 5,00 лв., а в офис на Спиди 4.00 лв. В случай, че пратката трябва да пристигне на посочен от вас адрес с Еконт ще ви струва 6,60лв. и Спиди 5,60лв.

Наложен платеж?

При етап наложен платеж се заплаща на куриерската фирма при получаване на пратката. На куриерската фирма се заплаща както сумата на продукта/продуктите така и цената на доставката. При останалите форми на заплащане в магазина (оналайн плащане) не дължите нищо на куриера.

Опции за плащане?

Поръчките се заплащат по Ваш избор с един от методите, посочени в е-магазина на Kala.bg. При избор на метод за плащане, различен от наложен платеж, Вие давате съгласието си да заплатите цената на Вашата поръчка авансово на посочената от нас банкова сметка.

Предлагаме 3 начина за плащане:

1. Плащане при Доставка - получавате поръчката и плащате на куриера.
2. Плащане с Банков Превод - плащате в процеса на поръчката.
3. Плащане с NewPay (Вземи сега и плати по-късно) - случва се в процеса на поръчката.

Колко време за доставка?

Поръчки приети до 15.00 часа в работен ще получите на следващия ден. За много малки населени места е възможно доставката да се случи в рамките на 1-2 дни.
Поръчките приети в Петък до 15:00 часа можете да получите в събота.
Поръчките приети в Събота или в Неделя се смятат за приети в Понеделник, така че ще ги получите във Вторник.

Мога ли да проверя пратката?

Разбира се, първо ще можете да отворите пратката и да я видите, след което заплащате. При открити нередности или променен търговски вид можете да я откажете.

Swap an unwanted gift card for cash?

We don't cash gift cards. The only way is to redeem a gift card is online.

Параметри за качество

Ние следваме разнообразни параметри, по които проверяваме качеството на нашата продуктова гама. Те са:

-Стабилност на продукта
-Токсичност
-Химичен анализ
-Формулация
-Пач тест и тест за свръхчувствителност
-Избор на правилните съставки
-Суровини от GMP и Еко-сертифицирани източници

Автентичност и гаранция за качество

Продуктите ни от раздел козметика са регистрирани е CPNP портала на европейската комисия и оценени от регистрирани фармацефти и оценители на козметика. Произведени са по системата Аюрведа и са 100 % Веган.

Нашите продукти са с голяма чистота, варираща с всеки продукт. Голя,а част от консерванти в продуктите са натурални. Дори изключително малката част на не намиращи се натурално в природата елементи имат натурални деривативи. Ние непрестанно подобряваме нащите формули и се страем да достигаме близо 100% чистота. 

Кала Нейчър е създадена с грижа за околната среда и жестове към планетата. Продуктите ни са 100% Биоразградими и Безопасни. Те са още дерматологично и клинично тествани, с WHO-GMP Добри производствени практики и ISO 9001:2015 сертификати.

Нашите натурални продукти не съдържат:
Парабени, Съставки от животински произход, Токсични съставки, Синтетичен цвят, Синтетични парфюми и аромати, Синтетични омекотители, Синтетични масла и мазнини, Синтетичен силикон, Петролатуми, Нитрозамини, Генетично модифицирани съставки, Забранени йонизиращи елементи, Сулфати и SLS (Натриев лаурил сулфат)

Какъв е произхода на нашите продукти?

Продуктите ни идват от Индия, Тайланд, Арабския свят и други страни от Азия. Разбира се предлагаме продукти и от България! Ние произвеждаме нашите козметични продукти по системата Аюрведа. Това означава, че ингридиентите в тях са с гаранитран растителен произход, от сетрифицирани еко източници и без ГМО!

Избор на продукти според вашата кожа и кожно смущение.

Преди всичко е важно да знаете, че нашите продукти имат универсално приложение и разрешават много кожни проблеми. Например нашият Крем за сияйно лице се справя освен с акне и с други кожни смущения. Ние се стараем да предоставим едно функционално решение за много проблеми, без да объркваме потребителя със свръх избор. Магазина ни има и вграден Facebook Massanger за бърза връзка с нас. Използвайте също и Facebook, Instagram, Whatsapp, Viber, Telegram, Email или просто позвънете.

In case you find the answers listed above not helpful, please do not hesitate to contact us.